Τεχνικό τμήμα – service

*Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες Εταιρείες κατά καιρούς , μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική. Λόγω το ότι τα προιόντα είναι σφραγισμένα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων.

Θα πρέπει να μας αποσταλεί αντίγραφο της Απόδειξης – Τιμολογίου Αγοράς σας, καθώς επίσης αναφορά του προβλήματος που αντιμετωπίζετε και την τελευταία ενέργεια που κάνατε πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα (πιθανό download ή κάποια ρύθμιση).

Πρόβλημα συσκευής κατά τη πρώτη χρήση της. Όταν αγοράσετε μια συσκευή κινητού δεν πρέπει να πετάξετε την Απόδειξη – Τιμολόγιο αγοράς σας, καθώς επέχει θέση εγγύησης, όπως επίσης και το κουτί της συσκευασίας με όλα τα παρελκόμενα αξεσουάρ/ζελατίνες. Σημαντική προϋπόθεση να μην υπάρχει υπαιτιότητα πελάτη (κακή χρήση, οξείδωση, υγρασία, φθορά και σπάσιμο).

Η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη. Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο.

Το επίσημο service για συσκευές Nokia, Samsung, Huawei, LG, και Sony έχει αναλάβει η εταιρεία Arvato (Κηφισού 31Α στα ΚΤΕΛ Κηφισού στον 3ο όροφο, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105197500).

Για συσκευές Apple η αντίστοιχη εταιρεία είναι η I-System (Λ. Μεσογείων 269, 15231, Χαλάνδρι, τηλέφωνο επικοινωνίας 215 215 4400). Επίσης για Samsung συσκευές μπορείτε να απευθυνθείτε και στη Smartec (Φειδίππου 7 Χαϊδάρι, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105820000). Τέλος για συσκευές Sony μπορείτε να εξυπηρετήστε και από τη γραμμή 8011192000.

Για κινητά LG μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στην εταιρεία Procordia τηλέφωνο 2107777076 Κριμαίας 7-9 ή ηλεκτρονικά στο info@procordia.gr

Σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής, αντικαταστάση συσκευής γίνεται δεκτή, εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:

  1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ’αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.
    • Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
    • Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών.
  2. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας Techmobile, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
  3. Η εταιρεία μας Techmobile, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος μόνο εάν αυτό επιστραφεί σφραγισμένο σε άψογη κατάσταση και εντός 14 ημερών.

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές, εκτός από την περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος και δεν ευθύνεται ο καταναλωτής.

Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται σφραγισμένα.
Η τιμή πώλησης του προϊόντος καθορίζεται την ημέρα της παραγγελίας σας.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την Techmobile με την προϋπόθεση ότι η ίδια και μόνο θα έχει επιλέξει τον τρόπο και εταιρεία μεταφοράς. Εάν το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα βάσει του επίσημου πορίσματος της αντιπροσωπείας (που προσκομίζεται και στον πελάτη) θα επιστρέφεται πίσω και ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής και αποστολής της συσκευής.

  1. Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).
  2. Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
    • Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
    • Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
    • Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
    • Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας

Εγγύηση

Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία.

Όλες συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ημέρου απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία (παρακάτω σας παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις)

  • SAMSUNG 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr
  • SONY 80111810810 www.sony.gr
  • LG ,NOKIA, HUAWEI, HTC 2105197500 www.arvato.com
  • APPLE  215 215 4400  https://store.i-system.gr/
  • LENOVO 2111984507 www.lenovo.gr
  • MOTOROLA ΣΕ CELLCOM ΕΠΕ 2109902582 2109952742 www.cellcom.gr
  • LG ΣΕ PROCORDIA 2107777076 www.procordia.gr
  • LG 80111200900 και από κινητό 2104800564
  • MICROSOFT 2111206500 και 8015003000
  • HTC 0080044127482
  • HUAWEI 2111988000
  • CATERPILAR : ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ 65, Τ.Κ : 164 51 , ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ / 210 990 2582 – 210 995 2742 / email : cat.support@cellcom.gr
  • PLAYSTATION 0080044121496 – 21068516880 – 2106824564 – 2106850363 COMETRON ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ (Β.ΓΕΩΡΓΙΟΥ 11 ΚΑΙ ΣΟΥΡΗ,ΧΑΛΑΝΔΡΙ)

Το καλάθι μου

close